072-2158289

לקבלת ייעוץ והצעת מחיר – השאירו אצלנו פרטים!

גלגלון כיבוי אש

גלגלון כיבוי אש הוא אביזר כיבוי אש המהווה את אחד מהאלמנטים החשובים ביותר במערכות כיבוי אש בעסקים, במבני מגורים ובמבנים ציבוריים שונים. הגלגלון הוא בסך הכול צינור גמיש וארוך, המחובר בקצהו האחד למקור מים כשבקצהו השני מותקן מזנק. המזנק מגדיל את לחץ המים ומאפשר להתיז את המים למרחק רב ובעוצמה גבוהה ביותר. הגלגלון פשוט מאוד לתפעול, ולמעשה כל אדם אמור להיות מסוגל לתפעל אותו, גם ללא ידע מוקדם.

חשיבות התקנת גלגלון כיבוי אש

גלגלון כיבוי אש מאפשר להזרים מים בלחץ גבוה על פני שטח נרחב, כשלמעשה מטרת העל של כל גלגלון היא לכבות שריפה או למנוע לכל הפחות את התפשטותה, עד להגעת שירותי הכבאות למקום. במילים אחרות מדובר בציוד שמטרתו להציל בראש ובראשונה חיי אדם וכמובן שגם למנוע נזק לרכוש.

לפי תקנות שירותי הכבאות שנכנסו לתוקפן לפני יותר משלושה עשורים (התשל"ב – 1972), ישנה חובה חוקית להתקין גלגלון בין היתר באולמות ספורט, בתי מלאכה, אולמות כינוסים (מעל 50 מ"ר), בתי תפילה, בתי מלון, תיאטראות, מחסנים שמאוחסנים בהם חומרים דליקים ועוד.

למעשה, ברוב המקרים לא ניתן לקבל רישיון להפעלת עסק מבלי לדאוג להתקנה של גלגלון תקני אחד לפחות שקיבל את אישור שירותי הכבאות. הדבר נכון, למשל, לגבי בתי מרקחת, מסעדות, בתי קפה או כל עסק המגיש משקאות משכרים. יש לציין כי לא רק עסקים מחויבים להתקין גלגלון לכיבוי אש. כך, לדוגמה, גם אם מדובר בבית מגורים, על מנת לקבל טופס 4 (טופס אכלוס) יש לדאוג בין היתר להתקנה של גלגלון בהתאם לדרישות מכבי האש.

ציוד כיבוי אש
ציוד כיבוי אש

גלגלון כיבוי אש - מה נתקין?

כפי שציינו, על מנת לקבל את הרישיון המתאים ויהיה זה רישיון להפעלת עסק, או טופס המאשר לאכלס את הבית בדיירים, יש לדאוג להתקנה של גלגלון תקני אחד לפחות, בהתאם לדרישות החוק. ממדי הגלגלון, אופן ההתקנה שלו וכמות הגלגלונים משתנים בהתאם לסוג העסק, ממדי החלל שיש לכסות ועוד. הגלגלונים השונים נבדלים אלו מאלה בקוטר הצינור, בסוג המזנק המחובר לקצה הגלגלון, בחומרים מהם מיוצר הגלגלון ובאורך הגלגלון. בכל מקרה יש לתת עדיפות לגלגלון כיבוי אש שקיבל את אישור מכון התקנים (ת"י 2206).

ציוד כיבוי אש

שיווק והתאמת גלגלון כיבוי אש מהחברה המובילה בישראל

אם אתם מעוניינים להתקין גלגלון כיבוי אש וזקוקים ליד מקצועית מכוונת, נראה שהגיע הזמן שתערכו היכרות עם חברת אלפיין סיסטמס. חברת אלפיין סיסטמס משווקת ומתקינה מערכות גילוי אש ועשן ומערכות גילוי אש ממיטב היצרנים בעולם, בהתאם להנחיות המחמירות של מכון התקנים הישראלי.
לקבלת פרטים נוספים ולתיאום מועד לפגישת ייעוץ בנושא אתם מוזמנים להתקשר לטלפון 072-2158289 וכן באפשרותכם להשאיר את הפרטים שלכם בטופס "צור עמנו קשר" באתר ונציגי החברה ישובו אליכם בהקדם.

תפריט נגישות

מספר זה הינו מספר וירטואלי, שהוא חלק משירות תוכן המופעל על ידי זאפ גרופ בע"מ ומפנה את המתקשר לבית העסק.
משתמש העושה שימוש במספר הווירטואלי, מסכים כי החברה תהא רשאית לשמור את מספר הטלפון ממנו התקשר, לכלול אותו במאגר מידע או ליצור באמצעותו קשר עם המשתמש, וכן כי המספר עשוי להשתנות מעת לעת.

מספר הטלפון הרגיל של בית העסק הוא
1-700-700-944